Reklamační řád FM Group parfémy – jak postupovat při reklamaci

Kompletní reklamační řád pro nákup na e-shopu FM Group parfémy. Dozvíte se, jak postupovat při reklamaci parfému, například pokud je poškozený, nefunguje pumpička nebo se objeví jiná vada. Přehledně popisujeme Vaše práva, postup reklamace i možnosti vrácení zboží podle platné legislativy.

Reklamační řád

Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, a zákona č. 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele, v platném znění, a vztahuje se na spotřební zboží zakoupené prostřednictvím internetového obchodu www.fm-group-parfemy.cz.

Článek 1: Práva z vadného plnění (Reklamace)

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zbož
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti 
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů

 

Článek 2: Lhůta pro uplatnění práv

Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje.

Článek 3: Postup při reklamaci

V případě zjištění vady zboží nás neprodleně informujte, a to e-mailem na adresu: info@fm-group-parfemy.cz nebo telefonicky na čísle: 724 443 743

Do e-mailu uveďte následující informace:

  • Číslo objednávky nebo faktury.
  • Název reklamovaného produktu.
  • Podrobný popis vady.
  • Případně fotografii či video prokazující vadu.


Reklamované zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy, a zašlete jej k nám.

Zboží je možné vrátit následujícími způsoby:

  • BALÍKOVNOU na poštu Praha 411 - Durychova 972/72, Lhotka, 14200, Praha - kod Balíkovny na poště 14200
  • ČESKOU POŠTOU na adresu FM Group parfémy, Zárubova 506/4 Praha 4, 142 00


Do zásilky přiložte kopii nákupního dokladu a stručný popis důvodu reklamace.
Zboží nezasílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata.

Článek 4: Vyřízení reklamace

Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitějších případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

O výsledku reklamace bude kupující informován e-mailem.

Článek 5: Odstoupení od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě

V souladu s ustanovením § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, má kupující, který je spotřebitelem, právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu, a to ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží

Výjimka z práva na odstoupení od smlouvy:
V souladu s § 1837 písm. g) občanského zákoníku nelze odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. Toto ustanovení se vztahuje na parfémy a kosmetické výrobky, pokud je porušen jejich ochranný hygienický obal (např. celofánová fólie).

Pokud je tento obal neporušený, právo na odstoupení od smlouvy zůstává zachováno.

Postup při odstoupení od smlouvy:

  1. Nejpozději 14. den po převzetí zboží nám odešlete projev vůle o odstoupení od smlouvy, ideálně e-mailem na adresu: info@fm-group-parfemy.cz
  2. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zašlete zpět na naši adresu.
  3. Zboží musí být vráceno kompletní, pokud možno v původním obalu, bez známek nadměrného opotřebení. Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s ním jinak, než je nutné k obeznámení se s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností.
  4. Náklady spojené s vrácením zboží zpět prodávajícímu nese kupující.


Vrácení peněžních prostředků:
V případě platného odstoupení od smlouvy vrátíme kupujícímu kupní cenu zboží včetně nákladů na jeho dodání. Náklady na dodání budou vráceny ve výši odpovídající nejlevnějšímu námi nabízenému způsobu doručení. Peněžní prostředky budou vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, nikoliv však dříve, než obdržíme vrácené zboží.

Článek 6: Mimosoudní řešení sporů

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce

Článek 7: Závěrečná ustanovení

Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.
Tento reklamační řád je platný a účinný od 28.9. 2025

DOPRAVA FM group parfémy

doprava fm group parfémy

 

doprava fm group parfémy

 

Nákupní košík

fm group parfémy nákupní košík

Košík je prázdný

Opět registrace ZDARMA !!!

členství FM Group registrace zdarma

FM Group parfémy

Účelem názvů nabízených výrobků je přiblížit zákazníkovi vůni parfémů. Výrobce je firma FM Group. Nezaměňujte je s parfémy od jiných výrobců.